F28 och P35 cuperna 2011

Juniorlaget segrade i "gubbcupen" och Landvetter i "tantcupen"

Trots den halkigaste dagen i världshistorien (?!) tog sej alla lag till Kvantum Arena och spel i våra F28 och P35 cuper.

Innan första matchen var det glada miner från alla lag - här är det Mixade gubbar som värmer upp i korridoren.

Georg Svensson var inkallad som coach till "sina" killar födda 68, 69, 70 - far i bakgrunden och sonen vid insparken - många gånger har vi sett dem tillsammans på fotbollsplaner, men det var lääänge sedan.

Taktiksnack i caféet var en stående syn under dagen ..

.. liksom den välbehövliga vilan mellan matcherna.

En som däremot inte tog några pauser var vår outtröttlige speaker ..

.. Ingemar Porsefeldt, här flankerad av Denny Gustafsson och Ebba Sjöstedt.

Fjolårs vinnarna FC Fråstorp börjar nog inse att det inte kommer att gå vägen i år, många oroliga miner på bänken.

Ahlafors spelare i action ..

.. liksom Valla spelare.

Damsegrarna Landvetter går på rutin, oj vad mycket fotboll det fanns kvar i dessa "tanter" !!

Juniorlaget, nöjda slutsegrare i "gubb" klassen - lagkapten Fredrik Larsson har här fått priset.

Finalsegrarna i år blev klara - i damklassen besegrade Landvetter IF, med flera ex allsvenska spelare, Vallens IF med 3-0 (i gruppspelet blev det 0-0) och i herrklassen vann Juniorlaget mot Lerums IS med 4-0.

Resultaten för samtliga matcher hittar Du under Resultat 2011 i menyn till vänster.

Arrangemanget var riktigt lyckat och detta är en turnering som definitivt har kommit för att stanna - boka sista helgen i februari 2012 redan nu !!