Träningskläder

Träningskläder 2023

Föreningen har avtal med Team Sportia, Stenungs Torg, där vi handlar våra profil- och träningskläder.

T-shirt, shorts och strumpor, långärmard tröja och långa byxor, vindjacka, väska och ryggsäck finns i sortimentet.

Tröjorna, väskan och ryggsäcken har klubbmärke och namntryck.

Stanno Field t-shirt

215:-

Stanno Field shorts

100:-

Team Sportia strumpor

60:-

Stanno Field tröja

360:-

Stanno Centro byxa

280:-

Stanno Pride vindjacka

500:-

Stanno väska

380:-

Stanno ryggsäck

350:-

Här finns beställningsblanketten, med bilder - skriv ut, fyll i, beställ och betala på Team Sportia.

Du kan även beställa direkt via vår webshop.

Vallenvecka på Team Sportia

Team Sportia har också en "Vallenvecka", v 14, 3-9 april, då alla Vallenmedlemmar har specialerbjudande, mot uppvisande av medlemskortet. Under denna vecka erbjuds vi, att vid ett köptillfälle, handla ur deras breda sortiment med ;
30% rabatt på ordinarie priser på sportartiklar samt 10% rabatt på cyklar, sportelektronik samt kundklubbspriser (gäller ej rea och förhandlade priser)

Team Sportia – Sportklubben

Vi rekommenderar att Du går med i Sportklubben hos Team Sportia och anger att Du är medlem i Vallens IF, dels får Du många bra erbjudande till Dej själv, dels får Vallen en extra bonus för allt våra medlemmar handlar. För mer information se sportklubben.teamsportia.se.