Vallendagen

Söndagen den 18 augusti smäller det,
ca 300 Vallenungdomar i mixade lag

Vi delar upp spelarna i spelgruppsformer där vi har mixade lag mellan åldrar, killar och tjejer.

Matcherna spelas på den planstorleken spelarna normalt spelar på, alla spelar 3 matcher, vi räknar inte resultat och alla får medalj – alla lag som har roligt är vinnare !

Temat för dagen kommer vara ”passningar”.

Ungdomsledarna agerar coacher och arbetar aktivt med lagen, tillsammans med seniorspelare (främst A-trupperna), de kommer oxå agera matchledare / domare (främst Utv-trupperna).

Vi samlas, ombytta och klara, 8.30 och beräknar att hålla på till ca 14.00.

11.15 kommer kommer alla våra deltagare i "lek och boll" (13:or och 14:or) att spela mot våra seniorer - detta blir en upplevelse som saknar motstycke !!

Under dagen finns hoppborg, caféet, hamburgergrillar, lotterier och andra roligheter för alla i familjen, oavsett ålder.

Ta med "hela tjocka släkten" - tillsammans gör vi Vallendagen till ett oförglömligt minne för alla !!